Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Тук можете безплатно (след регистрация) да свалите помощен материал, споделен от ваши колеги. Препоръчително е да проверите сваления файл с антивирусна програма.
Споделено от: | ||
---|---|---|
![]() | Анонимно споделяне | Сваляния: 847 Коментари: 0 Благодаря: 72 |
06.06.2020, 23:44

Висше училище: Университети извън България
Научна област: Психология
Дисциплина: Детска психология
Тип файл: Книга или учебник
Файлов формат: .DOCX
Съдържание
ВМЕСТО УВОД 9
Природата на детското развитие 11
Психоаналитичната идея за детето П Ериксън и Его-психологията 31
Културно-историческата идея за
развитието на детето 49
Бихевиористично-когнитивно разбиране за
развитието на детето 53
Идеите на Жан Пиаже за детето 67
Хуманистичната идея за развитието
на детето 76
Привързване и развитие 83
Възникване на привързването 84
Стадии на привързването 92
Кога възниква привързването 93
Как може да се установи качеството
на привързването 94
Влияние на привързването върху
развитието на детето 106
Емоционално развитие 113
Интерес 113
Радост 114
Страх 116
Тревожност 124
Страдание 126
Депресия 131
Вина 136
Срамежливост 137
5
Самота 140
Разбирането на чуждите емоции 141
Д е т е т о u рисуването
144
Какво представлява рисуването 144
Стадии в развитието на детската рисунка 148
Играта
154
Структура на играта 158
Възникване на играта 159
Играта като форма за изразяване на емоциите 165
Видове игри 166
Развитие на езика и общуването
172
Какво предшества речевите изказвания 172
Развитие на езика 175
Как детето овладява граматичните форми на
организирането на думите 178
Развитие на значението на думата 181
Металингвистична чувствителност 185
или осъзнаването на езика 185
Няколко виждания за развитието на езика 187
Език и мислене 191
Когнитивно развитие
192
Сензомоторен стадий 192
Дооперационален интелект (2—7 год.) 209
Стадий на конкретните операции (7—11 год.) 225
Стадий на формални операции (след 12-ата год.) 238
Развитие на паметта 246
Отношението на детето към себе си
Развитие на Аз-концепцията
253
Какво представлява Аз-концепцията 253
Развитие на самооценката 267
Аз-ефективността и нейното значение
за Аз-концепцията 273
6
Условия за развитие на Аз-концепцията 274
Значение на Аз-образа 275
Идентичността 277
Морално развитие 286
Алтруизъм и агресивност при децата
3 1 2
Алтруизмът и неговите прояви в детството 312
Агресивността и детето 325
Детето u ученето
340
Теорията на атрибуцията 340
Мотивация за постижение 352
Динамичната теория 357
Теорията за вътрешната и външната мотивация 362
Теорията за самоактуализирането 364
Общуване с връстниците
(Приемане, дружба, лкюбов)
3 6 8
Необходимо ли е присъствието на връстниците за развитието на детето
368
Приемането от връстниците 369
Приятелството с връстниците 375
Детето u родителите
392
Измерения на родителското поведение 393
Типология на родителите 394
Родителската роля 400
Развитие на семейните отношения през юношеството 401
Нужна е регистрация!Научна област: Психология
Дисциплина: Детска психология
Тип файл: Книга или учебник
Файлов формат: .DOCX
Съдържание
ВМЕСТО УВОД 9
Природата на детското развитие 11
Психоаналитичната идея за детето П Ериксън и Его-психологията 31
Културно-историческата идея за
развитието на детето 49
Бихевиористично-когнитивно разбиране за
развитието на детето 53
Идеите на Жан Пиаже за детето 67
Хуманистичната идея за развитието
на детето 76
Привързване и развитие 83
Възникване на привързването 84
Стадии на привързването 92
Кога възниква привързването 93
Как може да се установи качеството
на привързването 94
Влияние на привързването върху
развитието на детето 106
Емоционално развитие 113
Интерес 113
Радост 114
Страх 116
Тревожност 124
Страдание 126
Депресия 131
Вина 136
Срамежливост 137
5
Самота 140
Разбирането на чуждите емоции 141
Д е т е т о u рисуването
144
Какво представлява рисуването 144
Стадии в развитието на детската рисунка 148
Играта
154
Структура на играта 158
Възникване на играта 159
Играта като форма за изразяване на емоциите 165
Видове игри 166
Развитие на езика и общуването
172
Какво предшества речевите изказвания 172
Развитие на езика 175
Как детето овладява граматичните форми на
организирането на думите 178
Развитие на значението на думата 181
Металингвистична чувствителност 185
или осъзнаването на езика 185
Няколко виждания за развитието на езика 187
Език и мислене 191
Когнитивно развитие
192
Сензомоторен стадий 192
Дооперационален интелект (2—7 год.) 209
Стадий на конкретните операции (7—11 год.) 225
Стадий на формални операции (след 12-ата год.) 238
Развитие на паметта 246
Отношението на детето към себе си
Развитие на Аз-концепцията
253
Какво представлява Аз-концепцията 253
Развитие на самооценката 267
Аз-ефективността и нейното значение
за Аз-концепцията 273
6
Условия за развитие на Аз-концепцията 274
Значение на Аз-образа 275
Идентичността 277
Морално развитие 286
Алтруизъм и агресивност при децата
3 1 2
Алтруизмът и неговите прояви в детството 312
Агресивността и детето 325
Детето u ученето
340
Теорията на атрибуцията 340
Мотивация за постижение 352
Динамичната теория 357
Теорията за вътрешната и външната мотивация 362
Теорията за самоактуализирането 364
Общуване с връстниците
(Приемане, дружба, лкюбов)
3 6 8
Необходимо ли е присъствието на връстниците за развитието на детето
368
Приемането от връстниците 369
Приятелството с връстниците 375
Детето u родителите
392
Измерения на родителското поведение 393
Типология на родителите 394
Родителската роля 400
Развитие на семейните отношения през юношеството 401
Информация за авторски права
Платформата не носи отговорност за авторските права и съдържанието на споделените в нея учебни материали. Ако споделен учебен материал нарушава Вашите авторски права се свържете с нас незабавно.
Все още няма коментари за този файл.