Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Учебник Обществени сгради на Бойко Кадинов « в научна област » Архитектура и строителство «
Радка ВелеваРадка Велева
Студент
Сподели нов файл на тема » ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС « в научна област » Икономика «
Радка ВелеваРадка Велева
Студент
Сподели нов файл на тема » ТАЙЛАНД « в научна област » Икономика «

Последни въпроси

Нериман КамбероваНериман Камберова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«
Силвия МиноваСилвия Минова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Музика« в научна област »Педагогика«
Мария ГеоргиеваМария Георгиева
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Психология« в научна област »Психология«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
https://www.studentite.bg/Video-Uroci-123
Зададен от:
Диана Иванова
Студент
Отговори: 1
Преглеждания: 406
13.12.2018, 18:14
Есе
Научна област: Педагогика
Дисциплина: Методика на образованието по БЕЛ
Висше училище: Великотърновски университет "Св.Св.Кирил и Методий"

Здравейте колеги .Имам нужда от помощ!Някой от вас да има есе на тема,,Защо трябва да научим ученика да прави неща чрез езика''?Моля помагайте!

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Петко Ганев
От: Петко Ганев
Висше училище: Национална Музикална Академия "Проф.Панчо Владигеров"
14.12.2018, 10:40
Какви точно неща трябва да правят ученичките с езика си?
По-скоро "Развитието на езиковите способности на учениците като акцент в педагогическата практика (? на прогимназиален, гимназиален, академичен етап ?)".
Можеш да използваш трудове, свързани с реториката и диалектиката. Примерно "За учителя" от св. Аврелий Августин. Обърни внимание на понятията логос, патос и етос. Всичко свързано с аргументацията.
Благодаря (3)