Последни материали
Десислава Ангелова
Студент
Студент
Сподели нов файл на тема » Гьоте - "Фауст" « в научна област » Филология «
Десислава Ангелова
Студент
Студент
Сподели нов файл на тема » Ернест Херолд фон Бауернберг "Езически празници и чествания в християнството" « в научна област » Религия и теология «
Десислава Ангелова
Студент
Студент
Сподели нов файл на тема » Аристотел - "За душата" « в научна област » Философия «
Последни въпроси
Доротея Костадинова
Студент
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Педиатрия« в научна област »Медицина«
Елизабет Ангелова
Студент
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Медицинска генетика« в научна област »Медицина«
Петя Мангова
Студент
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Патофизиология« в научна област »Медицина - Дентална«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
Студент | Отговори: 1 Преглеждания: 175 |
19.08.2024, 19:37
Научна област: Счетоводство и финанси
Дисциплина: Счетоводство
Висше училище: Великотърновски университет "Св.Св.Кирил и Методий"
Здравейте! Ще може ли съдействие относно решаването на този казус. Благодаря предварително!
Примерни изходни данни за последните 2 години:
Годишни приходи:
Финансова година 1: $5,000,000
Финансова година 2: $6,200,000
Планирани разходи за новата продуктова линия::
Производствени разходи: $1,500,000
Маркетингови разходи: $800,000
Административни разходи: $300,000
Прогнозни данни за продажби на новия продукт:
Прогнозна цена на продажба на продукта: $100
Очакван обем на продажбите: 20,000 броя
Дисциплина: Счетоводство
Висше училище: Великотърновски университет "Св.Св.Кирил и Методий"
Здравейте! Ще може ли съдействие относно решаването на този казус. Благодаря предварително!
Примерни изходни данни за последните 2 години:
Годишни приходи:
Финансова година 1: $5,000,000
Финансова година 2: $6,200,000
Планирани разходи за новата продуктова линия::
Производствени разходи: $1,500,000
Маркетингови разходи: $800,000
Административни разходи: $300,000
Прогнозни данни за продажби на новия продукт:
Прогнозна цена на продажба на продукта: $100
Очакван обем на продажбите: 20,000 броя
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило ще води до деактиваране на профила.
От: Петя Желязкова
Висше училище: УНСС
22.08.2024, 00:05
Висше училище: УНСС
22.08.2024, 00:05
1. Изчисление на общите планирани разходи:
Общите разходи за новата продуктова линия ще бъдат сумата от производствените, маркетинговите и административните разходи.
Общо разходи
=
Производствени разходи
+
Маркетингови разходи
+
Административни разходи
Общо разходи=Производствени разходи+Маркетингови разходи+Административни разходи
Общо разходи
=
$
1
,
500
,
000
+
$
800
,
000
+
$
300
,
000
=
$
2
,
600
,
000
Общо разходи=$1,500,000+$800,000+$300,000=$2,600,000
2. Прогнозни приходи от продажбата на новия продукт:
Прогнозните приходи могат да бъдат изчислени като произведение на прогнозната цена на продажба на продукта и очаквания обем на продажбите.
Прогнозни приходи
=
Прогнозна цена
×
Обем на продажбите
Прогнозни приходи=Прогнозна цена×Обем на продажбите
Прогнозни приходи
=
$
100
×
20
,
000
=
$
2
,
000
,
000
Прогнозни приходи=$100×20,000=$2,000,000
3. Изчисление на печалбата/загубата от новата продуктова линия:
Печалбата или загубата от новата продуктова линия се изчислява като разликата между прогнозните приходи и общите разходи.
Печалба/Загуба
=
Прогнозни приходи
−
Общо разходи
Печалба/Загуба=Прогнозни приходи−Общо разходи
Печалба/Загуба
=
$
2
,
000
,
000
−
$
2
,
600
,
000
=
−
$
600
,
000
Печалба/Загуба=$2,000,000−$2,600,000=−$600,000
4. Анализ на резултатите:
Според направените изчисления, компанията очаква загуба от $600,000, ако започне производството на новата продуктова линия при тези условия.
Благодаря (1)Общите разходи за новата продуктова линия ще бъдат сумата от производствените, маркетинговите и административните разходи.
Общо разходи
=
Производствени разходи
+
Маркетингови разходи
+
Административни разходи
Общо разходи=Производствени разходи+Маркетингови разходи+Административни разходи
Общо разходи
=
$
1
,
500
,
000
+
$
800
,
000
+
$
300
,
000
=
$
2
,
600
,
000
Общо разходи=$1,500,000+$800,000+$300,000=$2,600,000
2. Прогнозни приходи от продажбата на новия продукт:
Прогнозните приходи могат да бъдат изчислени като произведение на прогнозната цена на продажба на продукта и очаквания обем на продажбите.
Прогнозни приходи
=
Прогнозна цена
×
Обем на продажбите
Прогнозни приходи=Прогнозна цена×Обем на продажбите
Прогнозни приходи
=
$
100
×
20
,
000
=
$
2
,
000
,
000
Прогнозни приходи=$100×20,000=$2,000,000
3. Изчисление на печалбата/загубата от новата продуктова линия:
Печалбата или загубата от новата продуктова линия се изчислява като разликата между прогнозните приходи и общите разходи.
Печалба/Загуба
=
Прогнозни приходи
−
Общо разходи
Печалба/Загуба=Прогнозни приходи−Общо разходи
Печалба/Загуба
=
$
2
,
000
,
000
−
$
2
,
600
,
000
=
−
$
600
,
000
Печалба/Загуба=$2,000,000−$2,600,000=−$600,000
4. Анализ на резултатите:
Според направените изчисления, компанията очаква загуба от $600,000, ако започне производството на новата продуктова линия при тези условия.