Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » Българско-български речници и други справочни материали « в научна област » Български език и литература «

Студент
Сподели нов файл на тема » Българско-руски и руско-български онлайн речници и справочни материали « в научна област » Език - Руски «

Студент
Сподели нов файл на тема » Криминална психология « в научна област » Психология «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Музика« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Приобщаващо образование« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Педагогика« в научна област »Педагогика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 1 Преглеждания: 350 |
27.08.2021, 23:45

Научна област: Педагогика
Дисциплина: Педагогическа етика
Висше училище: Тракийски университет
Имам следното задание:
"Направете рефлексия върху личния си опит… Намерете плодовете на такива ситуации, в които сте били свидетели на мъдрост, видели сте мъдреци, били сте мъдрец… Разкажете ги и ги АНАЛИЗИРАЙТЕ В КОНТЕКСТА НА КАТЕГОРИИТЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКАТА ЕТИКА." Някой може ли да ми поясни какво да правя? Знам че трябва да разкажа история с някаква мъдрост, но това анализиране???
Дисциплина: Педагогическа етика
Висше училище: Тракийски университет
Имам следното задание:
"Направете рефлексия върху личния си опит… Намерете плодовете на такива ситуации, в които сте били свидетели на мъдрост, видели сте мъдреци, били сте мъдрец… Разкажете ги и ги АНАЛИЗИРАЙТЕ В КОНТЕКСТА НА КАТЕГОРИИТЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКАТА ЕТИКА." Някой може ли да ми поясни какво да правя? Знам че трябва да разкажа история с някаква мъдрост, но това анализиране???
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило ще води до деактиваране на профила.

От: Яница Николова
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
29.08.2021, 18:09
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
29.08.2021, 18:09
Здравейте, колега! Съветвам Ви да пречупите през призмата на Вашия поглед тази притча. Например задавайте въпроси на обучаемите, въвеждайте ги в ситуации, проучете внимателно мнението им, а след това им разкажете притчата. Нека рефлексията бъде изказана първо от Вас, посредством лична история, за да може да насърчите обучаемите да го направят и те с тяхна лична история.
Един ученик отишъл при учителя си и му казал:
– Учителю, един твой приятел ми каза нещо за теб, което ме смущава и дойдох да ти го кажа.
– Почакай! – отговорил учителят. Преди това, пресей онова, което искаш да ми кажеш през трите сита.
– Трите сита? – попитал учуден ученикът.
– Преди да се каже нещо, то трябва да бъде пресято три пъти, а първото сито е това на истината. Сигурен ли си, че това, което ще ми кажеш е истина? – попитал учителят.
– Не, аз просто го чух. – отговорил ученикът.
– В такъв случай ти не знаеш дали това е истина или не. Тогава нека го пресеем през второто сито – ситото на добротата. Искаш ли да кажеш нещо добро за приятеля ми? – попитал мъдрецът.
– Не, напротив! – отговорил ученикът.
– Значи ти искаш да ми кажеш нещо лошо, в което не си убеден, че е истина. Нека го пресеем през третото сито, което е на ползата. Необходимо ли е ми е да чуя това, което ти искаш да ми кажеш? – попитал учителят.
– Не, не ти е необходимо. – отговорил ученикът.
– Така, след като в това, което искаш да ми кажеш няма нито истина, нито доброта и нито полза, тогава защо говорим? – отговорил учителят.
Благодаря (3)Един ученик отишъл при учителя си и му казал:
– Учителю, един твой приятел ми каза нещо за теб, което ме смущава и дойдох да ти го кажа.
– Почакай! – отговорил учителят. Преди това, пресей онова, което искаш да ми кажеш през трите сита.
– Трите сита? – попитал учуден ученикът.
– Преди да се каже нещо, то трябва да бъде пресято три пъти, а първото сито е това на истината. Сигурен ли си, че това, което ще ми кажеш е истина? – попитал учителят.
– Не, аз просто го чух. – отговорил ученикът.
– В такъв случай ти не знаеш дали това е истина или не. Тогава нека го пресеем през второто сито – ситото на добротата. Искаш ли да кажеш нещо добро за приятеля ми? – попитал мъдрецът.
– Не, напротив! – отговорил ученикът.
– Значи ти искаш да ми кажеш нещо лошо, в което не си убеден, че е истина. Нека го пресеем през третото сито, което е на ползата. Необходимо ли е ми е да чуя това, което ти искаш да ми кажеш? – попитал учителят.
– Не, не ти е необходимо. – отговорил ученикът.
– Така, след като в това, което искаш да ми кажеш няма нито истина, нито доброта и нито полза, тогава защо говорим? – отговорил учителят.