Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 4 Преглеждания: 903 |
06.10.2023, 09:37

Научна област: Български език и литература
Дисциплина: Педагогика
Висше училище: Софийски Университет "Св. Климент Охридски"
Бихте ли ми препоръчали литература по въпроса за симулационните ролеви игри - някакви примерни сценарии за прилагане в училище. На изпит по педагогика изисскват от нас да разработим такъв метод по някоя тема, в която сме компетентни, но ми е трудно да разбера същността, защото никъде не намирам пример.
Дисциплина: Педагогика
Висше училище: Софийски Университет "Св. Климент Охридски"
Бихте ли ми препоръчали литература по въпроса за симулационните ролеви игри - някакви примерни сценарии за прилагане в училище. На изпит по педагогика изисскват от нас да разработим такъв метод по някоя тема, в която сме компетентни, но ми е трудно да разбера същността, защото никъде не намирам пример.
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

От: Анна Цекова
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
09.10.2023, 15:05
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
09.10.2023, 15:05
Симулационните ролеви игри са "основани на имитационно възпроизвеждане или моделиране на ситуации. Според мен трябва учениците да цитират произведение или част от него, като приличат по външен вид или по характер на героя
Благодаря (0)
От: Таня Стоилова
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:00
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:00
https://lib.uni-plovdiv.net/bitstream/handle/123456789/624/NTF_2011_49_1_D_45_61.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Благодаря (0)
От: Таня Стоилова
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:00
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:00
Игрите с ролеви и симулационни сценарии могат да бъдат страхотен начин за обучение и забавление в училище. Ето няколко примерни сценария за симулационни ролеви игри:
Историческо преживяване: Времето на Ренесанса.
Учениците могат да играят роли на известни личности от периода на Ренесанса като художници, учени и политици. Те трябва да се вживеят в обстоятелствата на времето и да решават реални проблеми от този период.
Настаняване на нов свят: Първите колонисти.
Учениците могат да бъдат част от група колонисти, които тръгват да създадат ново общество. Те трябва да решават проблеми като население, ресурси и взаимодействие с местните обитатели.
На път за дипломация: Мирно решение на конфликти.
Учениците могат да бъдат представители на различни нации или групи, които се опитват да решат конфликт по дипломатически път. Целта е да се постигне споразумение, което е в интерес на всички страни.
Бизнес симулация: Създаване и управление на фирма.
Учениците могат да създадат своя собствена фирма, като поемат различни роли като предприемачи, мениджъри и работници. Те трябва да вземат решения за производство, маркетинг, финанси и управление на ресурсите.
Наука в действие: Изследване на отдалечени планети.
Учениците могат да бъдат екип от учени, изследващи отдалечена планета. Трябва да използват научни методи и да вземат решения за преживяване и изследване.
Тези сценарии предоставят възможност за интеграция на различни учебни материали, развиват критично мислене и сътрудничество, докато същевременно предоставят забавление и мотивация за учениците.
Благодаря (0)Историческо преживяване: Времето на Ренесанса.
Учениците могат да играят роли на известни личности от периода на Ренесанса като художници, учени и политици. Те трябва да се вживеят в обстоятелствата на времето и да решават реални проблеми от този период.
Настаняване на нов свят: Първите колонисти.
Учениците могат да бъдат част от група колонисти, които тръгват да създадат ново общество. Те трябва да решават проблеми като население, ресурси и взаимодействие с местните обитатели.
На път за дипломация: Мирно решение на конфликти.
Учениците могат да бъдат представители на различни нации или групи, които се опитват да решат конфликт по дипломатически път. Целта е да се постигне споразумение, което е в интерес на всички страни.
Бизнес симулация: Създаване и управление на фирма.
Учениците могат да създадат своя собствена фирма, като поемат различни роли като предприемачи, мениджъри и работници. Те трябва да вземат решения за производство, маркетинг, финанси и управление на ресурсите.
Наука в действие: Изследване на отдалечени планети.
Учениците могат да бъдат екип от учени, изследващи отдалечена планета. Трябва да използват научни методи и да вземат решения за преживяване и изследване.
Тези сценарии предоставят възможност за интеграция на различни учебни материали, развиват критично мислене и сътрудничество, докато същевременно предоставят забавление и мотивация за учениците.

От: Таня Стоилова
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:01
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
13.10.2023, 10:01
https://www.studocu.com/bg/document/universitet-za-natsionalno-i-svetovno-stopanstvo/marketing-marketing/marketingovi-simulatsionni-igri/24823245
Благодаря (0)