Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Лилия ПетковаЛилия Петкова
Студент
Сподели нов файл на тема » Хипофиза « в научна област » Медицина «
Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Ситуация по музика в подготвителна група в детската градина « в научна област » Педагогика «
Златин ДеневЗлатин Денев
Студент
Сподели нов файл на тема » Спокойното и активно слънце -Владимир Деременджиев ;София 1997 « в научна област » Физика - Физически науки «

Последни въпроси

Рики ПетроваРики Петрова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Нервни Болести« в научна област »Медицина«
Жени ПенковаЖени Пенкова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Теория на вероятностите« в научна област »Висша математика«
МИЛЕНА ГЕОРГИЕВАМИЛЕНА ГЕОРГИЕВА
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Човешки ресурси, трудова заетост« в научна област »Администрация и управление«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
https://www.studentite.bg/Video-Uroci-123
Зададен от:
Фатме Османчева
Студент
Отговори: 1
Преглеждания: 161
11.04.2020, 18:34
СТАНДАРТИ В ОБСЛУЖВАНЕТО
Научна област: Туризъм
Дисциплина: Туризъм
Висше училище: Университети извън България

Някой има ли информация относно стандартите в обслужването на Hilton hotels and resorts

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Мартин Ланев
От: Мартин Ланев
Висше училище: Софийски Университет "Св. Климент Охридски"
12.04.2020, 00:38
Зависи какво точно ти трябва. Работя в Хилтън София и мога да ти кажа на рецепция какво се изисква от нас:
- отличен външен вид ( прическа , униформа, стойка, черни чорапи и чисти обувки)
- винаги да си усмивка и приветлив
- когато гост има проблем не започваме веднага да се извиняваме, а първо му влизаме в положение и му казваме че го разбираме напълно и чак след това идва ред на извинение и компенсация ако е необходима.
- имаме програма make it right което ще рече, че компенсираме гостите за почти абсолютно всичко, само и само да остане доволен и да остави положителна оценка за края на престоя си
-
Благодаря (2)