Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » Обр. Я. Звукова култура . Правилно звукопроизношение « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Формиране на граматически правилна реч в предучилищна възраст « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Обогатяване речника на децата в предучилищна възраст « в научна област » Педагогика «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Имунология« в научна област »Медицина«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Гериатрия« в научна област »Медицина«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Висша математика 1« в научна област »Висша математика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 1 Преглеждания: 732 |
11.04.2020, 18:34
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

От: Сука Дед
Висше училище: НАТФИЗ "Кръстю Сарафов"
12.04.2020, 00:38
Висше училище: НАТФИЗ "Кръстю Сарафов"
12.04.2020, 00:38
Зависи какво точно ти трябва. Работя в Хилтън София и мога да ти кажа на рецепция какво се изисква от нас:
- отличен външен вид ( прическа , униформа, стойка, черни чорапи и чисти обувки)
- винаги да си усмивка и приветлив
- когато гост има проблем не започваме веднага да се извиняваме, а първо му влизаме в положение и му казваме че го разбираме напълно и чак след това идва ред на извинение и компенсация ако е необходима.
- имаме програма make it right което ще рече, че компенсираме гостите за почти абсолютно всичко, само и само да остане доволен и да остави положителна оценка за края на престоя си
-
Благодаря (3)- отличен външен вид ( прическа , униформа, стойка, черни чорапи и чисти обувки)
- винаги да си усмивка и приветлив
- когато гост има проблем не започваме веднага да се извиняваме, а първо му влизаме в положение и му казваме че го разбираме напълно и чак след това идва ред на извинение и компенсация ако е необходима.
- имаме програма make it right което ще рече, че компенсираме гостите за почти абсолютно всичко, само и само да остане доволен и да остави положителна оценка за края на престоя си
-