Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Цветелина ТеневаЦветелина Тенева
Студент
Сподели нов файл на тема » Конспект за кандидатдокторански изпит - СТАРА ИСТОРИЯ « в научна област » История и археология «
Владимир ФилковВладимир Филков
Студент
Сподели нов файл на тема » Профилактика, диагностика и терапия в детско-юношеската възраст 2020 « в научна област » Медицина «
Владимир ФилковВладимир Филков
Студент
Сподели нов файл на тема » Педиатрия учебник първо издание « в научна област » Медицина «

Последни въпроси

Мария РадеваМария Радева
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Допълнителна подкрепа на ученици със СОП« в научна област »Педагогика«
Петя ИвановаПетя Иванова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »БЕЛ« в научна област »Български език и литература«
Мария ЗлатковаМария Златкова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Дидактика« в научна област »Педагогика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Пиняти на различни теми подходящи за всеки празник! Парти Маркет!
Зададен от:
Фатме Османчева
Студент
Отговори: 1
Преглеждания: 386
11.04.2020, 18:34
СТАНДАРТИ В ОБСЛУЖВАНЕТО
Научна област: Туризъм
Дисциплина: Туризъм
Висше училище: Университети извън България

Някой има ли информация относно стандартите в обслужването на Hilton hotels and resorts

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Сука Дед
От: Сука Дед
Висше училище: НАТФИЗ "Кръстю Сарафов"
12.04.2020, 00:38
Зависи какво точно ти трябва. Работя в Хилтън София и мога да ти кажа на рецепция какво се изисква от нас:
- отличен външен вид ( прическа , униформа, стойка, черни чорапи и чисти обувки)
- винаги да си усмивка и приветлив
- когато гост има проблем не започваме веднага да се извиняваме, а първо му влизаме в положение и му казваме че го разбираме напълно и чак след това идва ред на извинение и компенсация ако е необходима.
- имаме програма make it right което ще рече, че компенсираме гостите за почти абсолютно всичко, само и само да остане доволен и да остави положителна оценка за края на престоя си
-
Благодаря (3)