Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Александър ЙосифовАлександър Йосифов
Студент
Сподели нов файл на тема » Хорхе Саборидо, Лусиано де Привителио - Кратка история на Аржентина « в научна област » История и археология «
Александър ЙосифовАлександър Йосифов
Студент
Сподели нов файл на тема » Миранда Викърс - Албанците. Съвременна история « в научна област » История и археология «
Александър ЙосифовАлександър Йосифов
Студент
Сподели нов файл на тема » Миранда Викърс - Между сърби и албанци. История на Косово « в научна област » История и археология «

Последни въпроси

Мария ГригороваМария Григорова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »История на държавата и право/Обща теория на държавата« в научна област »Право«
лоран петровалоран петрова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »НУПЧЕ« в научна област »Педагогика«
Мария ГригороваМария Григорова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Право« в научна област »Право«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от:
Христина Христова
Студент
Отговори: 2
Преглеждания: 895
23.04.2020, 11:38
Задачи с контроли
Научна област: Програмиране и програмни езици
Дисциплина: Програмиране на C#
Висше училище: Икономически Университет ВИНС

Дадена ми е следната задача, може ли насоки за самия код?

Да се напише програма, която реализира играта бикове и крави. Тя използва следните контроли: TextBox TChislo, Button BT1 за ход и ListBox LResult.

Потребителят въвежда в четирицифрено число в Tchislo и програмата извежда в LResult резултата. Програмата връща отговор бик, ако има съвпадение на цифра и позицията ѝ в числото и крава, ако цифрата се среща на друга позиция в числото. Числото за познаване се генерира от програмата, като не може да има дублиращи се цифри. Ако потребителят има 4 бика (познае числото), програмата генерира съобщение.

След 10 хода, ако не е позналчислото, отново се генерира подходящо съобщение. (По желание задачата може да се разшири например: да се поддържа статистика за изиграните игри.)

Пример: Въвежда се в текстовата кутия 2473, след натискане на бутона в списъчната кутия се извежда 2 бика и една крава.

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!


ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

Ивайло Халачев
От: Ивайло Халачев
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
23.04.2020, 21:25
Здравейте!
За кога ви е решението?
Благодаря (2)
Христина Христова
От: Христина Христова
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
24.04.2020, 09:03
Здравейте! Имам 3 дни.
Благодаря (0)