Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » Сестрински грижи при инфекциозно болни « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Палиативни грижи СГ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Равновесие на герберови греди « в научна област » Механика «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »рехабилитация и ерготерапия« в научна област »Медицина«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »История на българските земи 15-17в« в научна област »История и археология«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »СГ педиатрия и СГ за възрастни« в научна област »Медицина«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 2 Преглеждания: 508 |
23.04.2020, 11:38

Научна област: Програмиране и програмни езици
Дисциплина: Програмиране на C#
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
Дадена ми е следната задача, може ли насоки за самия код?
Да се напише програма, която реализира играта бикове и крави. Тя използва следните контроли: TextBox TChislo, Button BT1 за ход и ListBox LResult.
Потребителят въвежда в четирицифрено число в Tchislo и програмата извежда в LResult резултата. Програмата връща отговор бик, ако има съвпадение на цифра и позицията ѝ в числото и крава, ако цифрата се среща на друга позиция в числото. Числото за познаване се генерира от програмата, като не може да има дублиращи се цифри. Ако потребителят има 4 бика (познае числото), програмата генерира съобщение.
След 10 хода, ако не е позналчислото, отново се генерира подходящо съобщение. (По желание задачата може да се разшири например: да се поддържа статистика за изиграните игри.)
Пример: Въвежда се в текстовата кутия 2473, след натискане на бутона в списъчната кутия се извежда 2 бика и една крава.
Дисциплина: Програмиране на C#
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
Дадена ми е следната задача, може ли насоки за самия код?
Да се напише програма, която реализира играта бикове и крави. Тя използва следните контроли: TextBox TChislo, Button BT1 за ход и ListBox LResult.
Потребителят въвежда в четирицифрено число в Tchislo и програмата извежда в LResult резултата. Програмата връща отговор бик, ако има съвпадение на цифра и позицията ѝ в числото и крава, ако цифрата се среща на друга позиция в числото. Числото за познаване се генерира от програмата, като не може да има дублиращи се цифри. Ако потребителят има 4 бика (познае числото), програмата генерира съобщение.
След 10 хода, ако не е позналчислото, отново се генерира подходящо съобщение. (По желание задачата може да се разшири например: да се поддържа статистика за изиграните игри.)
Пример: Въвежда се в текстовата кутия 2473, след натискане на бутона в списъчната кутия се извежда 2 бика и една крава.
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило ще води до деактиваране на профила.

От: Ивайло Халачев
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
23.04.2020, 21:25
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
23.04.2020, 21:25
Здравейте!
За кога ви е решението?
Благодаря (2)За кога ви е решението?

От: Христина Христова
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
24.04.2020, 09:03
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
24.04.2020, 09:03
Здравейте! Имам 3 дни.
Благодаря (0)