Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Тук можете безплатно (след регистрация) да свалите помощен материал, споделен от ваши колеги. Препоръчително е да проверите сваления файл с антивирусна програма.
Споделено от: | ||
---|---|---|
![]() | Анонимно споделяне | Сваляния: 216 Коментари: 0 Благодаря: 16 |
08.05.2017, 15:08

Висше училище: Русенски Университет - Ангел Кънчев
Научна област: Педагогика - Социална
Дисциплина: Педагогика на средата
Тип файл: Тема
Файлов формат: .DOC
Кризисни измерения и модели на глобалното постмодерно общество и тяхното отражение върху социалното развитие на личността (обедняване, безработица, насилие, ценностен вакуум, трансформация на семейния модел, емиграция и имиграция, бежанци, диаспора и др.).
Интеркултурният диалог. Толерантността към Другостта – основна характеристика на подкрепящата среда и път за социално-педагогическа превенция на насилието.
Фактори за подкрепящо социално-педагогическо влияние: новата възпитателна парадигма; училищно образование и извънучилищни активности; приятелски кръгове и референтни групи; субкултурни групи; конструктивно-подкрепящи и социално-включващи измерения на глобалните виртуални мрежи и другите информационно-комуникационни технологии; конструктивно-подкрепящи измерения на мас-медиата като „четвърта власт“; доброволчески инициативи и други неформални движения за взаимна подкрепа; „третият сектор“ (граждански сдружения и други неправителствени организации); социални неблагополучия на феномена „деца на улицата“; факторът „бизнес“; факторът „изкуство“; факторът „общочовешки религиозни добродетели“; факторът „малки местни общности“ – квартални, клубни и др.
Нужна е регистрация!Научна област: Педагогика - Социална
Дисциплина: Педагогика на средата
Тип файл: Тема
Файлов формат: .DOC
Кризисни измерения и модели на глобалното постмодерно общество и тяхното отражение върху социалното развитие на личността (обедняване, безработица, насилие, ценностен вакуум, трансформация на семейния модел, емиграция и имиграция, бежанци, диаспора и др.).
Интеркултурният диалог. Толерантността към Другостта – основна характеристика на подкрепящата среда и път за социално-педагогическа превенция на насилието.
Фактори за подкрепящо социално-педагогическо влияние: новата възпитателна парадигма; училищно образование и извънучилищни активности; приятелски кръгове и референтни групи; субкултурни групи; конструктивно-подкрепящи и социално-включващи измерения на глобалните виртуални мрежи и другите информационно-комуникационни технологии; конструктивно-подкрепящи измерения на мас-медиата като „четвърта власт“; доброволчески инициативи и други неформални движения за взаимна подкрепа; „третият сектор“ (граждански сдружения и други неправителствени организации); социални неблагополучия на феномена „деца на улицата“; факторът „бизнес“; факторът „изкуство“; факторът „общочовешки религиозни добродетели“; факторът „малки местни общности“ – квартални, клубни и др.
Информация за авторски права
Платформата не носи отговорност за авторските права и съдържанието на споделените в нея учебни материали. Ако споделен учебен материал нарушава Вашите авторски права се свържете с нас незабавно.
Все още няма коментари за този файл.