Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Тук можете безплатно (след регистрация) да свалите помощен материал, споделен от ваши колеги. Препоръчително е да проверите сваления файл с антивирусна програма.
Споделено от: | ||
---|---|---|
![]() | Анонимно споделяне | Сваляния: 62 Коментари: 0 Благодаря: 3 |
16.05.2020, 19:24

Висше училище: Университети извън България
Научна област: Икономика
Дисциплина: Бизнес комуникации
Тип файл: Лекция
Файлов формат: .DOC
КОНСПЕКТ
1. Същност и дифиниция на бизнес комуникациите
1.1. Същност
1.1.1. Теоретични разработки на комуникацията
1.1.2. Функции на бизнес комуникацията
1.1.3. Информационна функция в организацията и фирмата
1.1.4. Регулативна функция
1.1.5. Убеждаваща функця на комунинкацията
1.1.6. Интегрираща функция
1.2. Видове бизнес комуникации
1.3. Комуникационни умения
1.4. Бариери пред бизнес комуникацията
1.5. Най-често срещани грешки при бизнес комуникация
1.6. Нежелание за общуване
ЛИТЕРАТУРА:
1. Стойков, Любомир – „Фирмена култура и комуникация”, София, изд. „Стопанство”, 1995 г.
2. Буркарт, Роланд – „Наука за комуникацията”, изд. „ПИК” Велико Търново, 2001 г.
3. Петев, Тодор – „Теория за масовата комуникация”, изд. Софийски университет, София, 2001 г.
4. „Бизнес комуникации”, изд. Харвърд бизнес, преведна от изд. Класик, София, 1999 г.
2. Вербална бизнес комуникация
2.1. Ефективно говорене
2.2. Хумурът във вербалната комуникация
2.3. Съобщаване на лоша новина
2.4. Изкуството на слушането
2.5. Грешки при вербалната комуникация
ЛИТЕРАТУРА:
1. Рамчев, Кольо – „Комуникации в бизнеса”, Ловеч, изд. Сафо, 2000 г.
2. Ебелинг, Петер – „Реториката – пътят към успеха”, София, изд. Планета, 2002 г.
3. Зигмунд Фройд - „Тайната на живот”, София, изд. Евразия, 1993 г.
4. Карнеги, Дейл – „Как бързо и лесно да се научим да говорим пред публика”, София, изд. Кибея, 1999 г.
3. Невербална бизнес комуникация
3.1. Езикът на тялото
3.2. Невербални послания в офиса, заседателната зала, кабинета и на работното място
3.3. Езикът на тялото в процес на продажби
3.4. Невербални изисквания при слушането
ЛИТЕРАТУРА:
1. Стойков, Любомир – „Човекът отвън и отвътре”, София, Партиздат, 1990 г.
2. Стоицева, Толя – „Лице с медиите”, София, изд. „Просвета”, 2005 г.
3. Клейтън, Питър – „Езикът на тялото на работното място”, София, 2009 г.
4. Телефонна бизнес комуникация
4.1. Същност и особености
ЛИТЕРАТУРА:
1. Готев, Г., „Телефонът-провалена сделка” интервю от 9 май 2005 г.
2. Льобьоф, Майкъл, „Да работим умно” 1993 г.
5. Ефективна комуникация при преговори
5.1. Същност и особености на бизнес преговори
5.2. Преговорен цикъл
5.3. Речник на преговорите
5.4. Пречки при водене на преговорите
5.5. Тактики и техники при водене на преговорите
5.6. Вербална комуникация при преговори
5.7. Невербални комуникации при преговори
ЛИТЕРАТУРА:
1. „Печеливши преговори, които запазват добрите отношения”, София, 2005 г., Harvard Business School
2. „Успешни преговори”, изд. Мендижър, 2008 г., Harvard Business School
3. Кенеди, Гевин, „Всичко може да се договори. Как винаги да постигнете най-добрите сделки”, София, изд. Фокус, 2002 г.
4. Алан Пийз, Алън Гарнърд, „Езикът на тялото. Скритият смисъл на думите”, София, изд. Сиела, 2000 г.
6. Ефективна комуникация при интервю за работа
6.1. Комуникационно поведение преди интервюто за работа
6.2. Индивидуална стратегия за интервюто
6.3. Комуникация и поведение по време на интервюто
6.4. Техники на интервюто за работа.
6.5. Невербална комуникация при интервюто за работа
6.6. Комуникационно поведение след интервюто
ЛИТЕРАТУРА:
1. Служебно интервю. Техника на интервюирането. Списание Администрация, книжка №8 от 1996 г.
2. Служебно интервю. Умението да задаваме въпроси. Списание Администрация, книжка № 9 и 10 от 1996 г.
7. Бизнес кореспонденция
7.1. Общуване чрез писма
7.2. Практика на съвременната кореспонденция.
Нужна е регистрация!Научна област: Икономика
Дисциплина: Бизнес комуникации
Тип файл: Лекция
Файлов формат: .DOC
КОНСПЕКТ
1. Същност и дифиниция на бизнес комуникациите
1.1. Същност
1.1.1. Теоретични разработки на комуникацията
1.1.2. Функции на бизнес комуникацията
1.1.3. Информационна функция в организацията и фирмата
1.1.4. Регулативна функция
1.1.5. Убеждаваща функця на комунинкацията
1.1.6. Интегрираща функция
1.2. Видове бизнес комуникации
1.3. Комуникационни умения
1.4. Бариери пред бизнес комуникацията
1.5. Най-често срещани грешки при бизнес комуникация
1.6. Нежелание за общуване
ЛИТЕРАТУРА:
1. Стойков, Любомир – „Фирмена култура и комуникация”, София, изд. „Стопанство”, 1995 г.
2. Буркарт, Роланд – „Наука за комуникацията”, изд. „ПИК” Велико Търново, 2001 г.
3. Петев, Тодор – „Теория за масовата комуникация”, изд. Софийски университет, София, 2001 г.
4. „Бизнес комуникации”, изд. Харвърд бизнес, преведна от изд. Класик, София, 1999 г.
2. Вербална бизнес комуникация
2.1. Ефективно говорене
2.2. Хумурът във вербалната комуникация
2.3. Съобщаване на лоша новина
2.4. Изкуството на слушането
2.5. Грешки при вербалната комуникация
ЛИТЕРАТУРА:
1. Рамчев, Кольо – „Комуникации в бизнеса”, Ловеч, изд. Сафо, 2000 г.
2. Ебелинг, Петер – „Реториката – пътят към успеха”, София, изд. Планета, 2002 г.
3. Зигмунд Фройд - „Тайната на живот”, София, изд. Евразия, 1993 г.
4. Карнеги, Дейл – „Как бързо и лесно да се научим да говорим пред публика”, София, изд. Кибея, 1999 г.
3. Невербална бизнес комуникация
3.1. Езикът на тялото
3.2. Невербални послания в офиса, заседателната зала, кабинета и на работното място
3.3. Езикът на тялото в процес на продажби
3.4. Невербални изисквания при слушането
ЛИТЕРАТУРА:
1. Стойков, Любомир – „Човекът отвън и отвътре”, София, Партиздат, 1990 г.
2. Стоицева, Толя – „Лице с медиите”, София, изд. „Просвета”, 2005 г.
3. Клейтън, Питър – „Езикът на тялото на работното място”, София, 2009 г.
4. Телефонна бизнес комуникация
4.1. Същност и особености
ЛИТЕРАТУРА:
1. Готев, Г., „Телефонът-провалена сделка” интервю от 9 май 2005 г.
2. Льобьоф, Майкъл, „Да работим умно” 1993 г.
5. Ефективна комуникация при преговори
5.1. Същност и особености на бизнес преговори
5.2. Преговорен цикъл
5.3. Речник на преговорите
5.4. Пречки при водене на преговорите
5.5. Тактики и техники при водене на преговорите
5.6. Вербална комуникация при преговори
5.7. Невербални комуникации при преговори
ЛИТЕРАТУРА:
1. „Печеливши преговори, които запазват добрите отношения”, София, 2005 г., Harvard Business School
2. „Успешни преговори”, изд. Мендижър, 2008 г., Harvard Business School
3. Кенеди, Гевин, „Всичко може да се договори. Как винаги да постигнете най-добрите сделки”, София, изд. Фокус, 2002 г.
4. Алан Пийз, Алън Гарнърд, „Езикът на тялото. Скритият смисъл на думите”, София, изд. Сиела, 2000 г.
6. Ефективна комуникация при интервю за работа
6.1. Комуникационно поведение преди интервюто за работа
6.2. Индивидуална стратегия за интервюто
6.3. Комуникация и поведение по време на интервюто
6.4. Техники на интервюто за работа.
6.5. Невербална комуникация при интервюто за работа
6.6. Комуникационно поведение след интервюто
ЛИТЕРАТУРА:
1. Служебно интервю. Техника на интервюирането. Списание Администрация, книжка №8 от 1996 г.
2. Служебно интервю. Умението да задаваме въпроси. Списание Администрация, книжка № 9 и 10 от 1996 г.
7. Бизнес кореспонденция
7.1. Общуване чрез писма
7.2. Практика на съвременната кореспонденция.
Информация за авторски права
Платформата не носи отговорност за авторските права и съдържанието на споделените в нея учебни материали. Ако споделен учебен материал нарушава Вашите авторски права се свържете с нас незабавно.
Все още няма коментари за този файл.