Последни въпроси
Марийка КаменоваСтудент
Имам нужда от помощ по дисциплина »История« в научна област »Педагогика«
Жансет МахмудСтудент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Пропедевтика на ВБ« в научна област »Медицина«
Радослав ЗвънчаровСтудент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Обща« в научна област »Медицина«
Последни материали
Анонимно споделянеСтудент
Сподели нов файл на тема » Интернет технологии « в научна област » Информатика и компютърни науки «
Гергана ГеоргиеваСтудент
Сподели нов файл на тема » Фонетика « в научна област » Български език и литература «
ТИХОМИРА ВЪРБАНОВАСтудент
Сподели нов файл на тема » Възникване и развитие на общуването в кърмаческа възраст « в научна област » Психология «
Тук можете безплатно (след регистрация) да свалите помощен материал, споделен от ваши колеги. Препоръчително е да проверите сваления файл с антивирусна програма.
| Споделено от: | ||
|---|---|---|
![]() | Анонимно споделяне | Сваляния: 153 Коментари: 0 Благодаря: 9 |
30.03.2020, 15:41

Висше училище: Университети извън България
Научна област: Психология
Дисциплина: История на психологията
Тип файл: Лекция
Файлов формат: .DOCX
1. Предмет на психологията. Психологически направления.
2. Структуралистичен и функционалистичен подход. Поведенческо направление в психологията.
3. Психоаналитично направление – Зигмунд Фройд и основни понятия в неговата теория.
4. Топична и функционална структура на психиката (Фройд).
5. Последователи на Фройд – Адлер, Юнг, Ериксън, Райх, Фром.
6. Гещалтпсихологията. Хуманистично направление в психологията – Маслоу и Роджерс.
7. Специфика на когнитивната психология и основно съдържание на психологията на дейността.
8. Същност на естествената научна парадигма. Специфика на наблюдението и експеримента в психологията.
9. Същност и предмет на психодиагностиката. Класификация на методите на психодиагностиката.
10. Обективни тестове, тестове – въпросници и открити въпросници в психодиагностиката.
11. Скалови техники, проективни диаглогични и анкетни методи. Психометрични изисквания към психодиагностиката.
12. Същност на хуманистичната парадигма в психологията. Методи на описателната психология.
13. Същност на интроспекцията, самоотчета, включено набюдение и емпатичното слушане.
14. Идентификация, диалогична беседа, биографичен метод.
15. Интуиция, интерпретация на вътрешния свят на другия човек и херменевтиката в описателната психология.
Нужна е регистрация!Научна област: Психология
Дисциплина: История на психологията
Тип файл: Лекция
Файлов формат: .DOCX
1. Предмет на психологията. Психологически направления.
2. Структуралистичен и функционалистичен подход. Поведенческо направление в психологията.
3. Психоаналитично направление – Зигмунд Фройд и основни понятия в неговата теория.
4. Топична и функционална структура на психиката (Фройд).
5. Последователи на Фройд – Адлер, Юнг, Ериксън, Райх, Фром.
6. Гещалтпсихологията. Хуманистично направление в психологията – Маслоу и Роджерс.
7. Специфика на когнитивната психология и основно съдържание на психологията на дейността.
8. Същност на естествената научна парадигма. Специфика на наблюдението и експеримента в психологията.
9. Същност и предмет на психодиагностиката. Класификация на методите на психодиагностиката.
10. Обективни тестове, тестове – въпросници и открити въпросници в психодиагностиката.
11. Скалови техники, проективни диаглогични и анкетни методи. Психометрични изисквания към психодиагностиката.
12. Същност на хуманистичната парадигма в психологията. Методи на описателната психология.
13. Същност на интроспекцията, самоотчета, включено набюдение и емпатичното слушане.
14. Идентификация, диалогична беседа, биографичен метод.
15. Интуиция, интерпретация на вътрешния свят на другия човек и херменевтиката в описателната психология.
Информация за авторски права
Платформата не носи отговорност за авторските права и съдържанието на споделените в нея учебни материали. Ако споделен учебен материал нарушава Вашите авторски права се свържете с нас незабавно.
Все още няма коментари за този файл.




