Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Българско-български речници и други справочни материали « в научна област » Български език и литература «
Борислава МинковаБорислава Минкова
Студент
Сподели нов файл на тема » Рентгенова анатомия на зъби и челюсти « в научна област » Медицина «
Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Вътрешни болести том 2 « в научна област » Медицина «

Последни въпроси

Моника ВасилеваМоника Василева
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Теория на обучението по изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«
Любомир МилчевЛюбомир Милчев
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »История на средновековния свят« в научна област »История и археология«
Айшен МехмедАйшен Мехмед
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Специална педагогика« в научна област »Педагогика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от:
Борислав Иванов
Студент
Отговори: 2
Преглеждания: 365
11.12.2020, 15:55
Информатика 1ва част
Научна област: Информатика и компютърни науки
Дисциплина: Информатика 1ва част
Висше училище: Национален военен университет "Васил Левски"

Здравейте,колеги! Имам затруднение с 2 задачки по Информатика 1ва част. Ще се радвам ако някой ми помогне с решението им,тъй като не мога да ги реша. Благодаря ви предварително!
Снимка (4)Снимка (4) 

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Ани Д
От: Ани Д
Висше училище: Технически университет
14.12.2020, 20:29
---- задача 11 ----

Смисълът на ООП е, че класът е нещо като шаблон, от която после се създава обект. Шаблонът (класът) съдържа информация за характеристиките (казват се параметри), които обектът ще има, например клас Животно, ще има характеристики като например "вид", "подвид", "наименование", "лети/не лети" и т.н.. Класът също указва и какви действия ще може да изпълнява обектът после (казват се методи), като например "тичай", "скачай", "яж". Така от този клас ще можете да направите обект, например "котка", която ще има съответните наименования, вид и подвид и ще можем да я караме да тича и да яде. Това вече е обект - т.е. нещо, създадено по шаблона (класа)

---- задача 1 ----

Дадено ти е P0 за двете задачки, както и
n = 6, защото се иска да се реши за 6 месеца

P6 = 1.1*(P5)+100 = ... (пресметни от долу нагоре)
P5 = 1.1*(P4)+100 = ...
P4 = 1.1*(P3)+100 = ...
P3 = 1.1*(P2)+100 = ...
P2 = 1.1*(P1)+100 = 1.1*111+100 = ...

P1 = 1.1*(P0)+100 = 1.1*10+100 = 111 -> това ти го реших :) Логиката е същата нагоре, както и за втората задачка

--
Същото е с втората задача с 0.8
Благодаря (1)
Ивайло Халачев
От: Ивайло Халачев
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
16.12.2020, 14:51
Здравейте!
Бихте ли ми изпратили задачите на следния имейл ivailo333@mail.com
Благодаря (0)