Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Димитър АлексиевДимитър Алексиев
Студент
Сподели нов файл на тема » Тема № 3 « в научна област » Геодезия «
Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Интернет технологии « в научна област » Информатика и компютърни науки «
Гергана ГеоргиеваГергана Георгиева
Студент
Сподели нов файл на тема » Фонетика « в научна област » Български език и литература «

Последни въпроси

Десислава СтойковаДесислава Стойкова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Рентгенов лаборант« в научна област »Медицина«
Данислав ЛамбевДанислав Ламбев
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Психиатрия« в научна област »Медицина«
Марийка КаменоваМарийка Каменова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »История« в научна област »Педагогика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
<p>Парти Маркет - Онлайн магазин за парти аксесоари</p>
Зададен от:
Борислав Иванов
Студент
Отговори: 2
Преглеждания: 901
11.12.2020, 15:55
Информатика 1ва част
Научна област: Информатика и компютърни науки
Дисциплина: Информатика 1ва част
Висше училище: Национален военен университет "Васил Левски"

Здравейте,колеги! Имам затруднение с 2 задачки по Информатика 1ва част. Ще се радвам ако някой ми помогне с решението им,тъй като не мога да ги реша. Благодаря ви предварително!
Снимка (4)Снимка (4) 

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!


ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

Ани Д
От: Ани Д
Висше училище: Технически университет
14.12.2020, 20:29
---- задача 11 ----

Смисълът на ООП е, че класът е нещо като шаблон, от която после се създава обект. Шаблонът (класът) съдържа информация за характеристиките (казват се параметри), които обектът ще има, например клас Животно, ще има характеристики като например "вид", "подвид", "наименование", "лети/не лети" и т.н.. Класът също указва и какви действия ще може да изпълнява обектът после (казват се методи), като например "тичай", "скачай", "яж". Така от този клас ще можете да направите обект, например "котка", която ще има съответните наименования, вид и подвид и ще можем да я караме да тича и да яде. Това вече е обект - т.е. нещо, създадено по шаблона (класа)

---- задача 1 ----

Дадено ти е P0 за двете задачки, както и
n = 6, защото се иска да се реши за 6 месеца

P6 = 1.1*(P5)+100 = ... (пресметни от долу нагоре)
P5 = 1.1*(P4)+100 = ...
P4 = 1.1*(P3)+100 = ...
P3 = 1.1*(P2)+100 = ...
P2 = 1.1*(P1)+100 = 1.1*111+100 = ...

P1 = 1.1*(P0)+100 = 1.1*10+100 = 111 -> това ти го реших :) Логиката е същата нагоре, както и за втората задачка

--
Същото е с втората задача с 0.8
Благодаря (1)
Ивайло Халачев
От: Ивайло Халачев
Висше училище: Софийски Университет "Св. Климент Охридски"
16.12.2020, 14:51
Здравейте!
Бихте ли ми изпратили задачите на следния имейл ivailo333@mail.com
Благодаря (0)