Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Радка ВелеваРадка Велева
Студент
Сподели нов файл на тема » ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС « в научна област » Икономика «
Радка ВелеваРадка Велева
Студент
Сподели нов файл на тема » ТАЙЛАНД « в научна област » Икономика «
Ади ВасилеваАди Василева
Студент
Сподели нов файл на тема » ЕЗИКЪТ КАТО ЕТНИЧЕСКА ХАРАКТЕРИСТИКА « в научна област » Педагогика «

Последни въпроси

Виктория БамбаловаВиктория Бамбалова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Професионални изисквания към правоизговорните умения на предучилищния педагог« в научна област »Педагогика«
Росица АнастасоваРосица Анастасова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Принципи и методика на обучението« в научна област »Медицина«
Калин ИвановКалин Иванов
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »ТЕЦ и ЯЕЦ« в научна област »Енергетика«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
https://www.studentite.bg/Video-Uroci-123
Зададен от:
Борислав Иванов
Студент
Отговори: 2
Преглеждания: 178
11.12.2020, 15:55
Информатика 1ва част
Научна област: Информатика и компютърни науки
Дисциплина: Информатика 1ва част
Висше училище: Национален военен университет "Васил Левски"

Здравейте,колеги! Имам затруднение с 2 задачки по Информатика 1ва част. Ще се радвам ако някой ми помогне с решението им,тъй като не мога да ги реша. Благодаря ви предварително!
Снимка (4)Снимка (4) 

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Анелия Димитрова
От: Анелия Димитрова
Висше училище: Технически университет
14.12.2020, 20:29
---- задача 11 ----

Смисълът на ООП е, че класът е нещо като шаблон, от която после се създава обект. Шаблонът (класът) съдържа информация за характеристиките (казват се параметри), които обектът ще има, например клас Животно, ще има характеристики като например "вид", "подвид", "наименование", "лети/не лети" и т.н.. Класът също указва и какви действия ще може да изпълнява обектът после (казват се методи), като например "тичай", "скачай", "яж". Така от този клас ще можете да направите обект, например "котка", която ще има съответните наименования, вид и подвид и ще можем да я караме да тича и да яде. Това вече е обект - т.е. нещо, създадено по шаблона (класа)

---- задача 1 ----

Дадено ти е P0 за двете задачки, както и
n = 6, защото се иска да се реши за 6 месеца

P6 = 1.1*(P5)+100 = ... (пресметни от долу нагоре)
P5 = 1.1*(P4)+100 = ...
P4 = 1.1*(P3)+100 = ...
P3 = 1.1*(P2)+100 = ...
P2 = 1.1*(P1)+100 = 1.1*111+100 = ...

P1 = 1.1*(P0)+100 = 1.1*10+100 = 111 -> това ти го реших :) Логиката е същата нагоре, както и за втората задачка

--
Същото е с втората задача с 0.8
Благодаря (1)
Ивайло Халачев
От: Ивайло Халачев
Висше училище: Югозападен университет "Неофит Рилски"
16.12.2020, 14:51
Здравейте!
Бихте ли ми изпратили задачите на следния имейл ivailo333@mail.com
Благодаря (0)