Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 2 Преглеждания: 454 |
06.01.2024, 15:43

Научна област: Педагогика
Дисциплина: Логопедия / Псигология
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
Здравейте, колеги!
Искам да Ви попитам какви изискванията при писане на дипломна работа?
Интересувам се от съвременните изисквания при писане на дипломна работа в Microsoft Word - шрифт, размер на шрифта, редова разредка и всичко свързано с текстовата работа и текстовото оформление?
Ще бъде благодарен, ако споделите и примерни структури за дипломна работа.
Благодаря Ви предварително!
Дисциплина: Логопедия / Псигология
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
Здравейте, колеги!
Искам да Ви попитам какви изискванията при писане на дипломна работа?
Интересувам се от съвременните изисквания при писане на дипломна работа в Microsoft Word - шрифт, размер на шрифта, редова разредка и всичко свързано с текстовата работа и текстовото оформление?
Ще бъде благодарен, ако споделите и примерни структури за дипломна работа.
Благодаря Ви предварително!
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

От: Дафинка Лазарова
Висше училище: Великотърновски университет "Св.Св.Кирил и Методий"
09.01.2024, 10:07
Висше училище: Великотърновски университет "Св.Св.Кирил и Методий"
09.01.2024, 10:07
Напишете ми мейл, за да ви изпратя изисквания за дипломна работа, тук не ми позволява да кача pdf
Благодаря (1)
От: Таня Стоилова
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
14.01.2024, 22:00
Висше училище: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски"
14.01.2024, 22:00
Здравейте, дипломната работа е с обем 60 - 70 страници за бакалавър и 70 - 80 страници за магистър. Структурата е разпределена поравно в три глави. Шрифтът е Times New Roman, размер 12 или 14, редова разредка - 1,5, текстът е двустранно подравнен, всяка глава започва на нова страница, цитирането е в скоби. Споделям примерна структура:
СЪДЪРЖАНИЕ
ИЗПОЛЗВАНИ СЪКРАЩЕНИЯ И ТЕРМИНИ 4
УВОД 7
ГЛАВА ПЪРВА 9
ТЕОРЕТИЧЕН АНАЛИЗ НА ВЪЗГЛЕДИТЕ ЗА СЮЖЕТНАТА ИГРА ПРИ ОВЛАДЯВАНЕ НА БАЗОВИ СОЦИАЛНИ ФОРМИ НА ОБЩУВАНЕ С ДЕЦА ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР 9
1.1. Деца от аутистичния спектър 9
1.1.1. Клинична картина при деца от аутистичния сектър 9
1.1.2. Етиология Биологични теории за произхода на ГРР (аутизма) 13
1.1.3. Неврокогнитивни теории за аутизма 14
1.1.4. Патогенеза 17
1.2. Емоционално-афективно функциониране и развитие при ГРР (аутистичен спектър) 17
1.2.1. Аутистично поведение и защитни механизми. Тежка форма 17
1.2.2. Аутистично поведение и защитни механизми. Лека форма 22
1.3. Социални взаимоотношения на аутистичните деца 25
1.4. Сюжетната игра 41
ВТОРА ГЛАВА 47
ДИЗАЙН НА ЕМПИРИЧНОТ ОИЗСЛЕДВАНЕ НА СЮЖЕТНАТА ИГРА ОВЛАДЯВАНЕ НА БАЗОВИ СОЦИАЛНИ ФОРМИ НА ОБЩУВАНЕ С ДЕЦА ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР 47
2.1. Постановка на проблема 47
2.2. Цел, задачи и хипотези на изследването 52
2.3. Организация на изследването 53
2.4. Методика на изследването 55
2.4.2. Критерии и показатели 58
ТРЕТА ГЛАВА 59
КАЧЕСТВЕН АНАЛИЗ НА СЛУЧАИТЕ 59
3.1. Индивидуален профил и равнище на емоционално-афективна регулация и функциониране на децата с ГРР, участници в изследването 59
3.2. Особености на протичане на формиращия експеримент 69
3.3. Анализ на резултатите от контролния експеримент 97
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 110
ИЗПОЛЗВАНИ ИЗТОЧНИЦИ 111
ПРИЛОЖЕНИЕ 117
ПРОТОКОЛ 117
Приложение 2 124
Благодаря (1)СЪДЪРЖАНИЕ
ИЗПОЛЗВАНИ СЪКРАЩЕНИЯ И ТЕРМИНИ 4
УВОД 7
ГЛАВА ПЪРВА 9
ТЕОРЕТИЧЕН АНАЛИЗ НА ВЪЗГЛЕДИТЕ ЗА СЮЖЕТНАТА ИГРА ПРИ ОВЛАДЯВАНЕ НА БАЗОВИ СОЦИАЛНИ ФОРМИ НА ОБЩУВАНЕ С ДЕЦА ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР 9
1.1. Деца от аутистичния спектър 9
1.1.1. Клинична картина при деца от аутистичния сектър 9
1.1.2. Етиология Биологични теории за произхода на ГРР (аутизма) 13
1.1.3. Неврокогнитивни теории за аутизма 14
1.1.4. Патогенеза 17
1.2. Емоционално-афективно функциониране и развитие при ГРР (аутистичен спектър) 17
1.2.1. Аутистично поведение и защитни механизми. Тежка форма 17
1.2.2. Аутистично поведение и защитни механизми. Лека форма 22
1.3. Социални взаимоотношения на аутистичните деца 25
1.4. Сюжетната игра 41
ВТОРА ГЛАВА 47
ДИЗАЙН НА ЕМПИРИЧНОТ ОИЗСЛЕДВАНЕ НА СЮЖЕТНАТА ИГРА ОВЛАДЯВАНЕ НА БАЗОВИ СОЦИАЛНИ ФОРМИ НА ОБЩУВАНЕ С ДЕЦА ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР 47
2.1. Постановка на проблема 47
2.2. Цел, задачи и хипотези на изследването 52
2.3. Организация на изследването 53
2.4. Методика на изследването 55
2.4.2. Критерии и показатели 58
ТРЕТА ГЛАВА 59
КАЧЕСТВЕН АНАЛИЗ НА СЛУЧАИТЕ 59
3.1. Индивидуален профил и равнище на емоционално-афективна регулация и функциониране на децата с ГРР, участници в изследването 59
3.2. Особености на протичане на формиращия експеримент 69
3.3. Анализ на резултатите от контролния експеримент 97
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 110
ИЗПОЛЗВАНИ ИЗТОЧНИЦИ 111
ПРИЛОЖЕНИЕ 117
ПРОТОКОЛ 117
Приложение 2 124