Последни материали

Студент
Сподели нов файл на тема » СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. СЪДОВА И ЕНДОВАСКУЛАРНА ХИРУРГИЯ « в научна област » Медицина «

Студент
Сподели нов файл на тема » Мениджмънт на иновациите « в научна област » Педагогика «

Студент
Сподели нов файл на тема » Пиер Шоню - История на Латинска Америка « в научна област » История и археология «
Последни въпроси

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стажантска практика в училище« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Изобразително изкуство« в научна област »Педагогика«

Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »инфекциозни болести« в научна област »Медицина«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от: | ||
---|---|---|
![]() | Студент | Отговори: 1 Преглеждания: 190 |
20.01.2025, 13:54

Научна област: Сигурност, отбрана и безопасност
Дисциплина: Стопанска история
Висше училище: Стопанска академия "Д.А.Ценов"
Здравейте,
някой да е разработвал следния казус:
Целта на казуса е да се направи сравнителен анализ на трите закона, за да се види
как се развива протекционисткото законодателство по отношение на индустрията.
Изисква се отговор на следните въпроси:
1. Видове производства, които се насърчават (как са систематизирани
производствата в трите закона; има ли логическа връзка при изброяването на
производствата в Закона от 1895 г.; определението за индустриално
предприятие в Закона от 1905 г. съдържа ли субективни моменти – например
как бихте изтълкували частта „всяко промишлено предприятие, което по
естеството си е полезно за страната…” – не съдържа ли то субективен момент
и не показва ли отсъствие на истинска макроикономическа оценка за
полезността на самото предприятие.)
2. Размер и характер на насърчителните мерки (как се променят
условията, на които трябва да отговарят насърчаваните предприятия в трите
закона – по посока на подкрепа за по-едрите или за по-дребните предприятия;
в кои закони облагите се разделят на общи и специални; смятате ли, че
размерът на облагите е достатъчен, за да помогне на младата българска
индустрия; кои от облагите, които получават предприятия според Вас имат
най-голямо значение.)
3. Срок на насърчителните мерки (какъв е в трите закона и как се променя).
Закон за насърчение местната индустрия” (1895 г.)
“Закон за насърчение местната промишленост и търговия” (1905 г.)
“Закон за насърчение на местната индустрия” (1909 г.)
Дисциплина: Стопанска история
Висше училище: Стопанска академия "Д.А.Ценов"
Здравейте,
някой да е разработвал следния казус:
Целта на казуса е да се направи сравнителен анализ на трите закона, за да се види
как се развива протекционисткото законодателство по отношение на индустрията.
Изисква се отговор на следните въпроси:
1. Видове производства, които се насърчават (как са систематизирани
производствата в трите закона; има ли логическа връзка при изброяването на
производствата в Закона от 1895 г.; определението за индустриално
предприятие в Закона от 1905 г. съдържа ли субективни моменти – например
как бихте изтълкували частта „всяко промишлено предприятие, което по
естеството си е полезно за страната…” – не съдържа ли то субективен момент
и не показва ли отсъствие на истинска макроикономическа оценка за
полезността на самото предприятие.)
2. Размер и характер на насърчителните мерки (как се променят
условията, на които трябва да отговарят насърчаваните предприятия в трите
закона – по посока на подкрепа за по-едрите или за по-дребните предприятия;
в кои закони облагите се разделят на общи и специални; смятате ли, че
размерът на облагите е достатъчен, за да помогне на младата българска
индустрия; кои от облагите, които получават предприятия според Вас имат
най-голямо значение.)
3. Срок на насърчителните мерки (какъв е в трите закона и как се променя).
Закон за насърчение местната индустрия” (1895 г.)
“Закон за насърчение местната промишленост и търговия” (1905 г.)
“Закон за насърчение на местната индустрия” (1909 г.)
Ваш колега има нужда от файл?
Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
ВНИМАНИЕ!
Предлагането на платени услуги за изготвяне/предоставяне на материали е и винаги е било забранено в платформата! Нарушението на това правило води до деактиваране на профила.

От: Вероника Давидова
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
27.01.2025, 04:31
Висше училище: Икономически Университет ВИНС
27.01.2025, 04:31
Мога да помогна
Благодаря (0)