Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Психология и вътрешна свобода - Пиер Дако « в научна област » Психология «
Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Геоморфология – лекции « в научна област » География «
Ивелина ГачеваИвелина Гачева
Студент
Сподели нов файл на тема » Лекции по Детско-юношеска литература « в научна област » Български език и литература «

Последни въпроси

Таня ВанковаТаня Ванкова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Социално-педагогическа работа с лица със зависимо и агресивно поведение« в научна област »Педагогика - Социална«
Ценко ЦаневЦенко Цанев
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Стоматология« в научна област »Медицина«
Стефка СтоеваСтефка Стоева
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Нова българска история« в научна област »История и археология«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Парти Маркет - Онлайн магазин за парти аксесоари
Зададен от:
Мариана Василева
Студент
Отговори: 1
Преглеждания: 336
11.05.2021, 15:48
Дете, което е избягвано в училище, защото не знае български
Въпрос към: Бургаски университет "Проф.Асен Златаров"
Дисциплина: Теория на възпитанието

Здравейте, много бих се радвала ако някой може да ми ппомогне. Имам да напиша казус за дето което не знае български, а учи в българско училище. Допълнителните въпроси са: какво трябва да направим за да го приемат; как трябва да го включваме в игрите и заниманията.

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Гергана Николова
От: Гергана Николова
Висше училище: Бургаски университет "Проф.Асен Златаров"
22.05.2021, 19:50
Казусът трябва да е върху проблем при езиковите бариери. Трудността и страха на детето, което не разбира езика, са също бариера. Приемането е дълъг процес трябва да се опознаят да си говорят и най-лесният начин е с игри. Лесно е да се обогати речника на децата когато в класът им има дете от друга държава. Има прости игри с карти и на тях са нарисувани, различни предмети, животни, цветове и т.н. децата които говорят български с вдигане на ръка могат да кажат името на картината върху картичката и след това, детето което не знае български да го каже на неговият майчин език. Играта е образователна, проста и не изисква много труд, не е и в предпоставка за създаване на конфликт между групата и новото дете. Адаптацията изисква време друг, начин на адаптиране е когато всяко дете получи шанс да помогне на детето което не говори български. Може да седят заедно, да му показва букви, думи, да му помага с писането, с цифрите, да играят игри които се играят в държавата от която е детето. Надявам се да помогнах. Гергана Николова
Благодаря (2)