Раздел
Въпрос

Въпрос

Последни материали

Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Влияние върху икономическата теория на Джон Мейнард Кейнс « в научна област » Икономика «
Анонимно споделянеАнонимно споделяне
Студент
Сподели нов файл на тема » Пречиствателна станция - изчисления на производителност, оразмеряване « в научна област » Архитектура и строителство «
Анелия ДерневаАнелия Дернева
Студент
Сподели нов файл на тема » Качествени показатели на природните води, методи и съоражения за пречистване. К « в научна област » Строителство «

Последни въпроси

Светла МариноваСветла Маринова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Обща финансова теория« в научна област »Икономика«
Зелиха МустафаЗелиха Мустафа
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »СГРИТ« в научна област »Медицина«
Йоана ПетроваЙоана Петрова
Студент
Имам нужда от помощ по дисциплина »Обща и възрастова психология« в научна област »Психология«
Тук можете да помогнете на Ваш колега. Отговорът с най-много благодарности се счита за най-добър. Важно е да си помагаме!
Зададен от:
Мариана Василева
Студент
Отговори: 1
Преглеждания: 152
11.05.2021, 15:48
Дете, което е избягвано в училище, защото не знае български
Въпрос към: Бургаски университет "Проф.Асен Златаров"
Дисциплина: Теория на възпитанието

Здравейте, много бих се радвала ако някой може да ми ппомогне. Имам да напиша казус за дето което не знае български, а учи в българско училище. Допълнителните въпроси са: какво трябва да направим за да го приемат; как трябва да го включваме в игрите и заниманията.

Ваш колега има нужда от файл?

Можете да споделяте учебни материали директно в платформата! Така те ще бъдат полезни и за други Ваши колеги. След като споделите файл, Вие можете да поставите линк към него, като отговор на въпроса. Благодарим Ви!
Гергана Николова
От: Гергана Николова
Висше училище: Бургаски университет "Проф.Асен Златаров"
22.05.2021, 19:50
Казусът трябва да е върху проблем при езиковите бариери. Трудността и страха на детето, което не разбира езика, са също бариера. Приемането е дълъг процес трябва да се опознаят да си говорят и най-лесният начин е с игри. Лесно е да се обогати речника на децата когато в класът им има дете от друга държава. Има прости игри с карти и на тях са нарисувани, различни предмети, животни, цветове и т.н. децата които говорят български с вдигане на ръка могат да кажат името на картината върху картичката и след това, детето което не знае български да го каже на неговият майчин език. Играта е образователна, проста и не изисква много труд, не е и в предпоставка за създаване на конфликт между групата и новото дете. Адаптацията изисква време друг, начин на адаптиране е когато всяко дете получи шанс да помогне на детето което не говори български. Може да седят заедно, да му показва букви, думи, да му помага с писането, с цифрите, да играят игри които се играят в държавата от която е детето. Надявам се да помогнах. Гергана Николова
Благодаря (1)